Dreamjob FAQ
Ahoj!
Jsme menší firma podnikající v onlinu. Vlastníme několik eshopů. Aktuálně Fotověci.cz a Treesome.cz. Sortimenty jsou sice různé, z každého shopu by měl být ale cítit jednotný feeling. Používáme velmi podobné marketingové strategie. Komunikujeme stejným způsobem a poskytujeme velmi podobné služby, které mají za cíl učinit zákazníka vždy 100% šťastným. Tohle říká více firem, ale zde je to opravdu esence naší činnosti.
Zabýváme se především prodejem, naše firma však ale umí i marketing, který si z velké části děláme sami. S naší činností souvisí i nabízené pracovní pozice, které se často hodně prolínají.
Toto jsou nejčastější otázky, které dostáváme od absolutních nováčků, tak snad pomohou v orientaci v novém prostředí i vám.
Kde budu pracovat?
Nádražní 3, Praha 5 - SKLAD a nebo Lidická 28 - PRODEJNA na Andělu, zákaznický support, marketing, administrativa.. obojí je v podstatě v centru, v létě je fajn blízkost náplavky.
V Nádražní nejsme přístupní jednoduše z ulice, mít sklad eshopu blízko centru prostě něco stojí a tohle je kompromis, který nám umožňuje být v takto pohodlné dostupnosti. Než sem půjdete, mrkněte tak radši na mapku v článku.
Drtivá většina pracovní doby se tak bude odehrávat na těchto místech dle konkrétní pracovní pozice, občas máme nějaké externí výjezdy, schůzky s externisty, focení nebo občas dopravujeme zboží k zákazníkům přímo naší dodávkou.
Foto ze skladu X výdejny na Nádražní ulici
Foto z kanceláři na Nádražní ulici
Foto ze skladu na Nádražní ulici
Kdy budu pracovat?
Záleží na jakou pozici u nás konkrétně aspirujete. Nejradši máme pevnější inhouse spolupráce alespoň 4 dny v týdnu. Ale jsme flexibilní. Obvykle máme provoz od 8 hodin od rána až do 18 do večera. Fakturaci a expedici řešíme na skladě už od rána, abychom toho stihli v daný den poslat co nejvíce. Emaily, telefonáty a zákazníky na prodejně odbavujeme plynule v průběhu celého dne dle otevíracích hodin (obvykle máme otvíračku pro veřejnost 9-17 každý všední den).
Zpět ale k té docházce. Můžeme se předběžně domluvit cca na tom, kdy budete chodit a ladit to postupně za pochodu jak si naše spolupráce sedne. V případě, že budete kdykoliv potřebovat volno, stačí dát jen nejlépe alespoň týden dopředu vědět, abychom měli dost času se na to předpřipravit.
Kolik jak a kdy budu dostávat peněz?
Pokud není domluveno jinak, každý den se píší odpracované hodiny na jejichž základě se následující měsíc dostává výplata. V tento moment také často probíhají individuální nebo i kolektivní schůzky, kdy je vždy cílem optimalizace spolupráce, feedback atd.. Snažíme se nejen o to, aby nám šla práce dobře od ruky, ale i o to, aby nás to tu bavilo.
Mzdové ohodnocení, oficiální forma spolupráce atd.. se výhradně řeší přímo se šéfem. Nemáme žádné HR oddělení. lnouzak@gmail.com +420 725 777 333, na zbytek tu jsou zkušení mentoři :)
Benefity?
Možnost Multiny, všechno ve skladu se slevou 30%, velmi přátelské prostředí (pravidelné večeře, výlety, víkendové zájezdy atd..), možnost parkování, finanční bonusy za mimořádné úsilí atd.
S kým budu pracovat?
Je nás dohromady cca už 10, ale ne každý chodí každý den a navíc jsme rozděleni na 2 provozovny, tzn, že je nás běžně v práci 4-6. Práci máme obvykle zhruba rozdělenou na zákaznickou péči, support na emailu, telefonech, na prodejně. Další lidi se starají o pravidelnou expedici zboží od fakturace až po naložení zabalených balíků do dodávek dopravců (ve skladu). Další pracují na marketingu, managementu objednávaní zboží nebo třeba učetnictví.
Než k nám příjdete..
.. zkuste alespoň letmo prohlédnout sortiment, co prodáváme na webech, projít pár článků na blogu, mrknout na YouTube kanál, soc. sítě atd. Pomůže to. Kdybyste se chtěli dozvědět ještě více o tom, co děláme, tady je třeba odkaz na poslední ročenku.